​ᲡᲢᲠᲐᲢᲔᲒᲘᲣᲚᲘ ᲑᲠᲔᲜᲓᲘᲜᲒᲘ

ლექცია: 6

ხანგრძლივობა: 6 კვირა

კურსზე რეგისტრაცია დასრულებულია

კურსის აღწერა

დღევანდელ მსოფლიოში არავის არაფრის წარმოება და შექმნა არ უჭირს. პროდუქტები და სერვისები სულ უფრო მეტად ემსგავსებიან ერთმანეთს, ადამიანებს უჭირთ მათი განსხვავება და შედეგად ისინი იძულებულები არიან ფასით აირჩიონ. ფასით არჩევანი კი საფასო ომია, რომელიც დროთა განმავლობაში მძიმე ტვირთად აწვება კომპანიების და მათ არსებობას კითხვის ნიშნის ქვეშ აყენებს - საფასო ომი მუდმივი წვალებაა. ამ სიტუაციიდან თავის დაღწევის ერთად ერთი გზა ძლიერი ბრენდის შექმნა და მისი მდგრადი, მომგებიანი დღეგრძელობის უზრუნველყოფაა. მდგრადი და მომგებიანი საქმიანობის წარმატების საფუძველს ბრენდის და ბრენდინგის სტრატეგიული მნიშვნელობის ცოდნა წარმოადგენს. საიდან იწყება ბრენდის შექმნა, როგოგორ გრძელდება მისი განვითარება და როგორ უნდა იმართოს ის, სწორედ ის საკითხებია რომლებზეც სტრატეგიული ბრენდინგის კურსზე ვისაუბრებთ.

კურსის დასაწყისი: 11 მარტი

ხანგრძლივობა: 6 კვირა

შესაძლებელია მაქსმუმ 50 ადამიანის დასწრება

ვისთვის არის კურსი

მცირე, საშუალო და დიდი ბიზნესის მფლობელებისთვის; სტარტაპერებისთვის, მეწარმეებისთვის, სტუდენტებისათვის; მარკეტინგის, PR და გაყიდვების სფეროში დაკავებული ადამიანებისათვის; საზოგადოდ, ბიზნესით დაინტერესებული ადამიანებსათვის.

კურსზე დასწრება ხელმისაწვდომია მხოლოდ ბიზნეს კლუბის წევრებისთვის

 

კურსის მხარდამჭერია ფონდი EFSE

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

© 2020 ყველა უფლება დაცულია